بارگیری...
بادکنک آرایی جشن تولد در مشهد

بادکنک آرایی جشن تولد در مشهد

بادکنک آرایی جشن تولد در مشهد

فروشگاه تولد مارکت بهترین و مجهز ترین فروشگاه وسایل تولد در شهر مشهد می باشد , از مهم ترین خدمات این فروشگاه بادکنک آرایی جشن تولد در مشهد می باشد .

در این فروشگاه به دلیل تنوع رنگ و سایز بادکنک , امکان اجرای انواع دیزاین بادکنکی وجود دارد , حدود 100 نوع بادکنک با رنگ های مختلف در این فروشگاه وجود دارد. از  انواع بادکنک های موجود می توان به بادکنک های پاستیلی , کروم , فویلی , طرح دار , ساده , , بالن , ماری , هلیومی ,  شش اینچ و ...

پس از اینکه تم مورد نظرتان را انتخاب نمودید , می توانید به انتخاب رنگ بادکنک و مدل دیزاین بادکنک خود بپردازید. دیزاین بادکنک می تواند در ابعاد و شیو های مختلفی طراحی و اجرا گردد به عنوان مثال می توان به صورت گرد , قلبی , نیم دایره , مربع , مستطیل و یا هشتی این عمل را انجام داد.

یکی از ایده های جالب برای تزیین بادکنک آرایی استفاده از گل می باشد مثلا می توان لابه لای بدکنک ها از گل نیز استفاده نمود . به عنوان مثال اگر دیزاین شما به صورت مستطیل باشد می تواند یک صلع از آن را با استفاده از گل و دیگر اضلاع را با بادکنک تزیین نمود.

می توان پس از اتمام بادکنک آرایی با استفاده از چند بادکنک هلیومی اطراف میز را زیباتر نمود. اگر تم یا مدل شما رنگ قرمز است می توان از چند بادکنک قلبی هلیوم دار نیز بهره برد یا می توان با توجه با در نظر گرفتن تم مورد علاقه شما از جند بادکنک فویلی تم تنیز استفاده و با عث هرچه زیباتر شدن آن شد.

 

 

 

 

 

انجام بادکنک آرایی توسط پرسنل خلاق گروه تشریفات بهشت صورت می پذیرد که در آن از مدل های متنوعی از قبیل طاق بادکنک بدون پایه برای پشت میز تولد استفاده گردیده است. از مدل های دیگر آن می توان به مارپیچ , ضربدری , آویزدار و ردیفی  اشاره نمود.  بادکردن آنها با دستگاه برقی صورت می گیرد تا باعث صرفه جویی در زمان شود. رنگ بادکنک های به کاررفته متناسب با تم تولد می باشد که در تم دخترانه ترکیبی از (سفید , صورتی) و (قرمز , صورتی ) و در تم پسرانه رنگهای (زرد , آبی , سیاه) و نیز (طلایی , سفید) مشاهده می شود.

نظرات کاربران

نظر بدهید