بارگیری...
برگزاری جشن تولد در منزل

برگزاری جشن تولد در منزل

برگزاری جشن تولد در منزل

تولد مارکت بهترین گزینه برای برگزاری جشن تولد در منزل می باشد.انتخاب منزل شخصی به عنوان محل برگزاری جشن تولد , یکی از راحت ترین گزینه های پیش روی والدین کودک می باشد. زیرا در این حالت آزادی عمل بیشتری نسبت به رستوران و مکان های اجاره ای داشته و می توانیم شب خاطره انگیزی را در کنار یکدیگر داشته باشیم. 

از مهم ترین خدمات تولد مارکت , می توان به دیزاین دکور تولد یا همان بادکنک آرایی جشن تولد اشاره نمود. رنگ بادکنک ها باید با در نظر گرفتن رنگ تم شما ست و هم خوانی داشته باشد و دلیل آن هم زیبایی بیشتری است که دیزاین می دهد. به عنوان مثال اگر فرزندتان تم تولد بارسلونا را انتخاب می نماید در نتیجه باید رنگ بادکن ها را آبی و اناری یا زرشکی انتخاب نماییم , حتی می توان رنگ لباس فرزرندمان و حتی خودمان را هم با تم هماهنگ نماییم.

حالا می خواهیم به خدمات تولد مارکت جهت برگزاری تولد در منزل اشاره نماییم :

7 مورد از خدمات جشن تولد ارائه شده توسط تولد مارکت مشهد:

1 - طراحی و اجرای دکور جشن تولد

اولین مورد و شاید مهم ترین مورد در برگزاری جشن تولد , دیزاین آن می باشد. رنگ و مدل دیزاین طبق دستور و سلیقه شما صورت می پذیرد . ابتدا شما تم مورد نظر خود را در فروشگاه تولد مارکت انتخاب نموده و به ما اعلام می نمایید سپس رنگ بادکنک موزد استفاده را مشخص و اجرای آن را به ما می سپارید.

از معروف ترین آنها می توان به دیزاین مستطیل , مربع , دایره و یا نیم دایره می توان نام برد . دیزاین بادکنکی معمولا روی دیوار نصب یا از سقف آویزان و روی زمین قرار می گیرد . معمولا میز تولد جلوی دیزاین بادکنک قرار می گیرد که با توجه به فضای موجود می توان از یک میز مستطیل  یا چند میز ترک و یا چند باکس با ارتفاع های مختلف استفاده نمود. رومیزی مورد استفاده باید با رنگ تم شما و یا لباس فرزرندتان ست شود در این حالت همه اجزا با هم هم خوانی داشته و هنگام عکاسی می توان عکس های زیباتری گرفت...

از دیگر دیزاین ها می توان به بادکنک های تکی که با چسب بادکنک از سقف آویزان شده است اشاره نمود ضمن اینکه هر بادکنک با یک ربان ظریف بسته شده است... این دیزاین را می توان در اتاق کودک یا اتاق خواب همسرتان اجرا نمود و از این طریق باعث سورپرایز عزیزانتان گردید.

2 - تهیه لوازم و وسایل تولد

از لوازم مورد یک جشن تولد می توان به مواردی همچون برف شادی , شمع تولد , تم , ریسه , لوازم بلک لایت , ماسک و نقاب , کلاه گیس , عینک , کپسول دود زا , سیستم صوت , رقص نور و غیره... اشاره نمود. این لوازم در رنگ ها و سایزهای مختلف موجود می باشد و شما می توانید به تعداد مهمانان خود از این موارد خرید نمایید.

اینگونه لوازم باعث شادتر برگزار شدن جشن خواهد شد و باعث به جای ماندن خاطرات فراموش نشدنی می گردد. لوازم بلک لایت شامل ( عینک , دستبند , کلاه , گردنبند و بادکنک ) می باشد.

3 - استند بادکنکی تولد 

هر استند تعداد 12عدد بادکنک را در خود جای می دهد به گونه ای که در هر استند دارای دوازده لوله باریک است که سر هر میله یک عدد بادکنک نصب می شود . رنگ و مدل بادکنک ها توسط شما تعیین می شود به عنوان مثال می توان از چند بادکنک پاستیلی و یا فویلی استفاده کرد . می توان از در دو طرف میز تولد از استند بادکنکی استفاده کرد.

4 - بادکنک هلیومی

از زیباترین مدل بادکنک می توان به هلیومی اشاره نمود, این بادکنک زیبایی بسیار زیادی به دیزاین تولد می بخشد . انواع بادکنک را می توان با گاز هلیوم باد کرد . مثلا می توان با توجه  به تم تولد می توان از چند بادکنک فویلی تم  به صورت فویلی استفاده نمود. گاهی افراد کلا بجای دیزاین بادکنک از تعداد زیادی بادکنک هلیومی ساتفاده می کنند. 

5 - کیک تولد

یکی دیگر از مهم ترین اجزا در برگزاری تولد مربوط به کیک تولد می گردد , وزن کیک تولد معمولا با تعداد مهمان معین می شود . کیک تولد انواع مختلفی دارد که بسته به نوع تم و یا سن افراد طراحی و تهیه می شود مثلا می توان کیک تولد را با تم تولد کودک ست نمود. کیک کی تواند به صورت خامه ای و یا فوندانت تولید شود . 

6 - میز و صندلی

اگر در منزل به تعداد مهمانان میز و صندلی موجود ندارید ما می توانیم صندلی و میز عسلی به منزلتان ارسال نماییم , از صندلی های قابل استفاده می توان به صندلی های تاشو و شیواری اشاره کرد . پرسنل تولد مارکت صندلی ها را دور تا دور منزلتان چیدمان کرده و میزها را نیز در مقابل صندلی ها قرار می دهند. برای هر دو یا سه صندلی , یک میز در نظر گرفته می شود.

 

 

 

 

یکی از خدمات گروه تشریفات بهشت در مشهد , برگزاری مراسم جشن تولد در منزل شخصی شما عزیزان می باشد. تشریفات بهشت کلیه ی دیزاین و طراحی محل برگزاری جشن تولد را با نظر شما به انجام رسانده و با بادکنک آرایی مطابق میل و خواست شما در اندازه و رنگ های مختلف , مهیا نمودن کلیه لوازم تزئینی , سفارش میوه و شیرینی  , تهیه شام تولد که می تواند شامل غذاهای چلویی , فست فود یا فینگرفود باشد , چیدمان میز تولد , تزیین کیک تولد , پرسنل و میهماندار برای پذیرایی  و در نهایت اجرای مراسم آتش بازی سرد که کاملا بی خطر بوده و در محوطه بسته نیز انجام پذیر است , شما را در برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم یاری می رساند. 

 

 

 

 

نظرات کاربران

نظر بدهید