بارگیری...
چگونه جشن تولد کم هزینه بگیریم؟

چگونه جشن تولد کم هزینه بگیریم؟

چگونه جشن تولد کم هزینه بگیریم؟

اگر برگزاری جشن تولد عزیزانتان را به تولدمارکت بسپارید می توانید هزینه های جشن تولد را کنترل و مدیریت نمایید.

تولد مارکت قصد دارد در این مقاله بهشت کمک نماید تا چگونه جشن تولد کم هزینه بگیریم ؟ همیشه جشن گرفتن هزینه ای مازاد بر هزینه های روزمره بوده است که می توان از برگزاری آن صرف نظر نمود. اما ممکن است بعضی اوقات امکان اینکه جشن تولد برگزار نشود ممکن نباشد. مطمئنا نه گفتن به فرزند برای اینکه برای او جشن تولد نگیریم کاری سخت و دشوار می باشد.    

حال چگونه می توان هزینه ها را مدیریت کرد تا هم مراقب دل فرزندمان باشیم و هم مراقب هزینه ها؟!!

در ابتدا سعی کنید ار تعداد مهمان کم کنید. چه اشکالی دارد که فقط پدربزرگ و مادربزرگ ها در کنار شما باشند , با این کار تعداد غذا , میوه و شیرینی کمتر می شود. پس از مشخص شدن تعداد مهمان به گران ترین قسمت جشن تولد یعنی غذا می رسیم تعداد و تنوع غذا به هزینه های شما نوسان قیمت می دهد اما غذاهایی مثل سالاد الویه و سالاد ماکارانی به همراه سیب زمینی سرخ شده هم باب میل بزرگ تر هاست و هم کوچکترها اما برای اینکه تنوع بیشتری به آن بدهید سعی کنید برای تزیین آن خلاقیت را چاشنی کار خود قرار دهیم.

یکی دیگر از اقلام پر هزینه میوه می باشد , باری کنتر شدن هزینه این مورد می توان مثلا میوه های ارزان را بیشتر و میه ها گران را کمتر خرید کنید حال شروع به ریز کردن میوه ها کرده و میوه ها را در ظرف بستنی خوری سرو نمایید و یا با سیخ چوبی... 

از دیگر اقلام پر هزینه در جشن تولد شیرینی است. در صورت توان می توانید شیرینی را در منزل تهیه و با یک تیر دو نشان بزنید اول اینکه هزینه را مدیریت کرده اید  و دوم اینکه از سلامت و بهداشت آن مطمئن خواهید بود.

خوب تا به اینجا خیلی از هزینه ها را مدیریت کردیم حال به سراغ دو آیتم مهم برای برگزاری جشن تولد می رویم : لوازم تولد و کیک

من یک سوال مهم دارم ؟ بعد از یک تولد آنچه پس از جشن تولد به جای می ماند چیست ؟

1 - حس خوب برگزاری جشن تولد

2 - عکس های زیبای جشن 

پس می بایست یک دیزاین زیبا داشته باشیم اما حتما مستلزم گران بودن نمی باشد . برای این کار نیاز به یک سری لوازم تم مورد علاقه فردی که برای او تولد می گیرید و بادکنک های ست شده با تم و فشفشه و برف شادی و شمع دارید. حالا هر چقدر که از هزینه های تهیه غذا , میوه و شیرینی کم کرده اید اینجا می توانید جبران کنید و میزان و تعداد لوازم تزیین را بیشتر کنید و یا از لوازم لوکس تر استفاده کنید. اگر لوازم آتش بازی بیشتری هم تهیه کنید جشن تان شادتر و پرهیجان تر خواهد شد.

بیشتر شدن تعداد بادکنک برای تزیین کار ما را ساده تر می کند. زیرای بادکنک یک کالای نوستالژیک است و هر کسی را به یاد جشن تولد می اندازد و دیگر اینکه با هوا که رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ندارد پر می شود و حجم زیاد آن باعث پرتر دیده شدن دیزاین شما می شود. 

روی میز تولد را با کیک و لیوان های تم و ظرف پاپ کرن پر نمایید . حتی سعی کنید از میز کوچکتری برای این کار استفاده کنید. لیوان ها و ظروف پاپ کرن را به صورت هرمی بروی همدیگر بچینید تا میز خالی دیده نشود و در ضمن در عکس ها نمایی بهتر داشته باشد. 

در انتها به به سراغ کیک تولد می رویم که دو را در پیش رو داریم :

1 - کیک را در خانه بپزید 

2 - کیک ر ا از قنادی خرید نماییم

اگر برای تهیه کیک مجبور به خرید آن از قنادی هستید برای هر مهمان 120 گرم کیک کافی است که البته کیک زیر 1 کیلو چندان زیبایی ندارد ولی ما به شما توصسه می کنیم کیک را قدی انتخاب نمایید برای اینکه کار می توان برای طبقه اول آن از ماکت استفاده نمایید.

امیدواریم به شما در برگزاری یک جشن شاد و زیبا کمک کرده باشیم...

نظرات کاربران

نظر بدهید