بارگیری...
خدمات مجالس مهمانی

خدمات مجالس مهمانی

خدمات مجالس مهمان

تشریفات تولد بهشت مشهد بهترین و قابل اعتمادترین ارائه دهنده خدمات راسم و مجالس در شهر مشهد می باشد که طی سال های گذشته به بسیاری از خانواده های این شهر خدمت رسانی نموده است.

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی اگثر مهمانی ها در منزل برگزار می گردند ( می توان مهمانی را در تالار ، باغ ، رستوران برگزار نمود ) ، برگزاری مهمانی می تواند دلایل مختلف یا مناسبت های گوناگونی  داشته باشد. 

از خدمات ارائه شدهدر مهمانی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1 - میز و صندلی : از صندلی های رایج و مورد استفاده می توان از شیواری و تاشو نام برد. برای هر دو صندلی می توان از یک میز عسلی نیز استفاده نمود.

2 - ظروف : با توجه به نوع اقلام پذیرایی می توان از ظرف های مختلف استفاده نمود ، ظروفی نظیر پیش دستی برنج خوری ، پیش دستی میوه خوری ، لیوان ، جام ، قاشق و چنگال و کارد ، انواع دیس و ...

3 - غذا : با توجه به رسمی یا غیر رسمی بودن مهمانی می توان به انتخاب منوی جهت پذیرایی از مهمان پرداخت ، مثلا می توان از غذاهی چلویی نظیر انواع کباب و خورش یا از فینگرفودهای متنوع نظیر کشک و بادمجان یا کیک مرغ استفاده نمود.

 4 - گل آرایی : این مورد می تواند در هر چه زیباتر شدن مکان برگزاری مهمانی به شما کمک نماید مثلا می توان روی هر میز عسلی را با یک کپه گل تزیین نمود و یا با استفاده از شمع در کنار گل ها فضای زیباتری را برای مهمان بوجود آورد.

5 - پرسنل تشریفات : خدمه تشریفات تولد بهشت , آموزش دیده هستند و به طور کامل به کار اشراف داشته و به انجام وظایفشان مسلط می باشند. از وظایف این پرسنل می توان به دیزاین بادکنک , چیدمان میز و صندلی اشاره نمود.

6 -  سیستم صوت و نور پردازی : از دیگر خدمات جشن تولد ما می توان به تجهیز مکان برگزاری نولد به سیتسم صوتی و با انجام نورپردازی نام برد که مطابق با میل و سلیقه شما انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر بدهید