بارگیری...
لیست لوازم تولد

لیست لوازم تولد

لیست لوازم تولد

جهت خرید لیست لوازم تولد در شهر مشهد می توانید از فروشگاه تشریفات تولد بهشت بازدید نمایید.

در ابتدا شما باید برای تولد یک تم انتخاب کنید به طور مثال برای تم های کودکانه دخترانه می شود . تم های دختر کفشدوزک آنا و السا پری دریایی و ال او ال و اسب تک شاخ و برای کودکانه پسرانه از تم سگ های نگهبان و بچه رییس بتمن و مرد عنکبوتی استفاده کرد البته برای بزرگسالان می شود از تم های سنگین تر مانند رنگ طلایی , نقره ای , سرمه ای و یا صورتی سیبیل , عینک  یا فلامینگو استفاده نمود.

ملاک های انتخاب تم می تواند علاقه فرد به رنگ و با بک کارکتر باشد. لوازمی که با آن بتوان تم را تشکیل داد شامل پیش دستی , لیوان , کارد و چنگال , ریسه و بادکنک و بنر می باشد البته استفاده از عروسک و استند نیز به زیباتر شدن چیدمان تولد کمک می کند.

انتخاب تم و انتخاب رنگ بادکنک آرایی مورد بسیار مهمی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما نکته حائز اهمیت این است که قبل از خرید لوازم همه جوانب را سنجید و از موجود بودن و ست شدن تم و رنگ پارچه و رنگ بادکنک ها موجود در بازار مطمئن شوید. به طور  مثال برای تم آوریل در ابتدا از موجود بودن پارچه سبز فیروزه ای و لوازم تم تولد آوریل و بادکنک های کروم سبز و آبی و آبی فیزوزه ای و آبی کله غازی مطمئن شوید. 

یکی دیگر از نکاتی که می توانید به تزیین تم شما کمک کند این است که از مهمانانان بخواهید لباس های خود را بر اساس رنگ تم شما ست کنند , این ست کردن رنگ ها موجب پوباتر شدن تولد شاد و زیباتر شدن خواهد شد. البته فراموش نکنید که با این کار عکس های زیباتر و خاطره انگیزتری نیز خواهید داشت.حال پس از انتخاب تم و رنگ مناسب نی بایست دیزاین خود را انتخاب نمایید. چندین حق انتخاب برای شما وجود دارد .

8 نوع دیزاین بادکنک آرایی 

1 - دیزاین استند بادکنک :

روشی بسیار زیبا برای دیزاین تولد و یا سورپرایز کردن دیگران معمولا بروی این مدل دیزاین بادکنک سن نیز نصب می کنند . از دیگر مزایای این نوع قابلیت جابجایی بسیار ساده آن می باشد.

2 - استند بادکنک ساده :

این نوع استند دارای صفحه بوده که بروی آن پایه های بادکنک با ارتفاع های مختلف تعبیه شده است. بروی این پایه ها می توان انواع بادکنک های لاتکس و فویلی و اعداد را نصب نمود . از مزایای آن می توان به منتقل کردن آن به جای مورد نظر شما اشاره نمود.

3 - طاق بادکنکی :

طاق های بادکنکی از زنجیره های به هم وصل شده بادکنک با طول های 2/30 متر درست می شود. در این نوع دیزاین تولد , قدرت مانور دیزاینر در تامین خواسته کارفرما می باشد  , زیرا می توان چندین رنگ با تعداد زیاد نمود و یا حجم و طول دیزاین را کم و زیاد کرد البته باید قبل از اجرا محل مناسب برای نصب آن انتخاب نمود. زیرا ممکن است پس از اتمام کار امکان جابجایی وجود نداشته باشد.

4 - بادکنک هلیومی :

یکی از محبوب ترین انواع دیزاین بادکنک استفاده از بادکنک هلیومی می باشد. معلق بودن این نوع بادکنک زیبایی خاصی به این نوع می دهد و حس نوستالژِی برای افراد بوجود می آورد. نکته قابل ذکر این است که دسته های هلیومی نباید از 3 عدد کمتر باشد و هر چه تعداد آن بیشتر باشد از زیبایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

باید دقت نمود در زمان درست کردن بادکنک هلیومی , بادکنک ها در ارتفاع های مختلف بسته شوند تا کوتاه و بلند بودن آنها حجم بیشتری را به نمایش بگذارد. استفاده ار بادکنک عدد سن تولد که با گاز هلیوم پر شده باشد فضای خالی اطراف میز تولد را پر می کند.

5 - بادکنک آرایی سقف :

 معمولا بادکنک ارایی سقف در اتاق خواب استفاده می گردد ولی این بدان معنی نیست که از این مدل در سالن تولد استفاده نشود. برای اینگونه دو روش وجود دارد. اول اینکه می توانید از بادکنک هلیومی با تعداد زیاد استفاده نمایید و هر مقدار از سقف اتاق خواب را که می خواهید با بادکنک هلیومی پر نمایید که مطمئنا هزینه زیادی برایتان در بر خواهد داشت. دوم اینکه می توانید از چسب بادکنک استفاده کنید فقط لازم است چسب بادکنک را روی بادکنک بچسبانید و سپس آن را روی سطح سقف قرار دهید. دقت داشته باشید که زیباترشدن اینگونه بادکنک ارایی به آویز بودن ربان های نازک با فرهای درشت می باشد. در این گونه دیزاین استفاده از بادکنک قلبی به محیط اطاق حالت عاشقانه و زیباتری می دهد...

6 - بادکنک آرایی دیوار :

شما می توانید دیزاین های کوچک بادکنک را روی دیوار نصب نمایید به طور مثال دو عدد ابر بادکنک و یک خورشید فویلی می تواند دیوار شما را تزیین نماید. طاق ها ی کوچک بادکنک نیز در این مدل دیزاین مورد استفاده قرار می گیرد. بادکنک های فویلی happy birth day یک نمونه دیگر از تنوع اینگونه دیزاین ها می باشد. معمولا طول این ریسه های فویلی به 3 متر می رسد که در صورت کمبود فضا و یا پر کردن فضاهای پایین تر می توانید کلمه happy  را در بالا و birth day را در پایین یچسبانید.

ریسه های کاغذی طرح تم و یا happy  و یا مدل نمدی نیز شما را در طراحی و تزیینات کمک می نماید.

نصب بنر تم تولد نیز می تواند فضای پشت میز تولد را پوشش دهد...

 7 - بادکنک آرایی عروسکی :

 این نمونه کار به تخصص و تجربه نیاز دارد . بر اساس عروسک که سفارش داده می شود می باسیت تعدادی بادکنک به همدیگر وصل شود تا شکل عروسک را بدهد.

 8 - بادکنک آرایی فویلی :

ببادکنک آرایی های فویلی بسیار زیادی دارند . ساده ترین بادکنک فویلی , بادکنک دایره ای می باشد که طرح های ساده و یا چاپ شده دارد. پس از آن می توان به بادکنک عدد تولد نیز اشاره نمود . از دیگر نمونه های بادکنک فویلی , نمونه عروسکی آن می باشد.

 

 

 

 

نظرات کاربران

نظر بدهید